Businessul tău e special. Dar pentru cât timp?
Ca să construim landing page-uri cu rată bună de conversie (CRO), folosim în structura de conținut niște blocuri logice pe care le numim diferențiatori. Adică acele avantaje pe care le au clienții dacă aleg businessul nostru și pe care nu le mai oferă nimeni. Uneori, le ridicăm la rangul de unique selling proposition (USP).
Și-aici apare o greșeală frecventă. Presupunem că toți competitorii noștri dorm.
De asta e important să urmărim concurența și să vedem cum se mișcă în raport cu diferențiatorii noștri de azi. Fiindcă vom pierde încrederea utilizatorilor dacă ne lăudăm că oferim în exclusivitate un lucru pe care îl oferă toți.
Diferențiatorii sunt, de fapt, beneficii pe care concurența nu a reușit încă să le pună la dispoziția clienților. Cu accent pe încă.
Dacă pare că acest articol nu are legătură cu user experience, caută o explicație în abordarea noastră business first a proiectelor de UX.
Iar dacă vrei să extinzi puțin perspectiva, caută pe Google “Warren Buffett moat”.