Cât de scump e un site ieftin
Mă plictisesc și am zis să trag un pic de trompă elefantul din cameră. Întâlnesc adesea antreprenori care mă roagă să-mi dau cu părerea despre siteul lor. Și am impresia că nici nu ascultă ce răspund, pentru că finalul e invariabil: L-am făcut cu „un băiat”, mie-mi place ce a ieșit și a fost ieftin. Cele mai multe sunt cel mult mediocre, dar owner-ii sunt fericiți că le plac lor sau soțiilor. Apoi se plâng că, deși investesc bugete uriașe în SEO sau PPC, nu merge treaba. Dar siteul a fost o afacere.
Asta îmi aduce aminte de copilărie…
Tata avea un Oltcit, pe care-l repara singur în spatele blocului. La un moment dat, a mai cumpărat unul, de piese. Se lăuda peste tot cu combinația asta. Adevărul e că nu-mi amintesc să fi făcut mai mult de 10 drumuri fără să se strice în mers. Într-un final, s-a ales cu două debarale, mulți nervi și înjurături. Dar nu te pui cu fericirea omului.
Dacă antreprenorii de mai sus ar fi ascultat cu adevărat ce le-am spus, ar fi auzit asta:
Siteul acela ieftin a costat prețul lui (ridicol) + bugetul de SEO și PPC (uriaș) irosit.